Návrh Školení

Úvod a přehled

Co a proč reengineering obchodních procesů (BPR)

    Maximalizace konkurenční výhody prostřednictvím radikálního přepracování Potřeba re-engineeringu Určení toho, co re-engineering je a co není Zaměření na obchodní proces Dosažení cílů snížení nákladů a generování příjmů

Použití osvědčeného rámce CLAMBRE/UML pro reengineering

    Standardy modelování: UML a BPMN Zákazníci vs. stakeholdeři Identifikace aktivit a informační struktury Kreativní myšlení pravého mozku

Zacílení na zákazníka

Prozkoumání zákaznického rozhraní

    Rozšíření zákaznických rolí pomocí agregace Zpřesnění typů zákazníků pomocí zobecnění Vytvoření přesného profilu zákazníka

Dokumentování hodnot a potřeb zákazníků

    Poskytování služeb vs. dodávka produktů Hodnocení zákaznické spokojenosti: kvalita, flexibilita, rychlost, náklady, služby Kategorizace vztahů se zákazníky pomocí kontrolního seznamu PRIDE Hodnocení, jak efektivně obchodní proces uspokojuje potřeby zákazníků

Modelování Business procesu

Určení procesů pro reengineering

    Odhalení klíčových obchodních procesů Výběr vhodných metrik pro hodnocení výkonnosti procesů Detekce antipatternů obchodních procesů Prezentace zjištění vrcholovému vedení

Popis pracovních rolí a odpovědností

    Identifikace anomálií v rolích pracovníků pomocí křížových referenčních matic Mapování obchodního procesu pomocí UML diagramů aktivit Rozdělení aktivit mezi rolemi

Analýza Business procesu

Detailní obchodní procesy

    Výběr vhodných UML nástrojů Stanovení rozsahu procesu pomocí UML diagramů případů použití Přesné určení klíčových obchodních aktérů Modelování alternativních pracovních postupů Zachycování neefektivních obchodních aktivit

Zkoumání obchodní struktury

    Přehodnocení organizační infrastruktury Mapování informací pomocí diagramů tříd UML obchodní stereotypy Označení architektury procesů pomocí komunikačních diagramů Odstranění restriktivních struktur

Přepracování Business procesu

Maximalizace výhod informačních technologií

    Webová technologie Interakce prostřednictvím sociálních prostorů Navrhování podnikových systémů odolných vůči budoucnosti Business inteligentní řešení Podnikové informační systémy

Předefinování hranic zákaznických procesů

    Přizpůsobení obchodního procesu ve prospěch konkrétních typů zákazníků Integrace a využití technologických příležitostí Personalizace procesu Splnění a překonání očekávání zákazníků

Vytvoření nového procesu s využitím nejlepší obchodní praxe

    Začlenění obchodních vzorů Řešení procesních anomálií Porovnání strategických alternativ Zajištění trvalé a spolehlivé správy informací

Zavedení přepracovaného procesu

    Převýchova pracovní síly Propojení metrik se spokojeností zákazníků Podpora neustálého zlepšování procesů Sledování a měření výsledků Prokazování úspěchu
  21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Související kategorie