Návrh Školení

Úvod do norem

    BPMN, DMN a CMMN – o čem tyto normy jsou? Kdy bychom měli BPMN použít? Kdy bychom měli použít DMN? Kdy bychom měli použít CMMN?

Business Procesní model a zápis (BPMN)

Základní BPMN Symboly v příkladech

    Brány aktivity Události Sekvence tok zpráv Artefakty

Modelování Collaboration

    Bazén, Účastníci Lanes

Tok zpráv

    Jak modelovat zprávy

Activities

    Aktivita vs. úkol Interakce mezi lidmi Typy úkolů Sub-process Call Charakteristika smyčky aktivity a více instancí

Položky a data

    Datové modelování

Události

    Koncepty Počáteční a koncové události Mezilehlé události Typy událostí spouštěcích zpráv Časovač zpráv Chyba Eskalace Zrušit Kompenzační odkaz

Brány

    Úvahy o toku sekvence Exkluzivní brána zahrnující bránu Paralelní brána Brána založená na události Paralelní brána založená na události Komplexní brána

Rozhodovací model a zápis (DMN)

Úvod do DMN

    Stručná historie Základní pojmy Požadavky na rozhodování Protokol rozhodnutí Rozsah a použití DMN (lidské a automatizované rozhodování)

Požadavky na rozhodnutí

    Rozhodovací tabulka DRG DRD Jednoduchý pocit Expressiontového jazyka (S-FEEL).

Případ Management Model a označení (CMMN)

Prvky případu Management

    Model případu základní infrastruktury Element Informační model případu a rolí Element Artefakty modelu plánu Element

Notový zápis

    Modely plánu případu Položky souboru případu Fáze Vstupní a výstupní kritérium Fragmenty plánu Úkoly Milníky Posluchači událostí Odkazy Plánování Dekorátoři stolů Artefakty

Požadavky

Základní porozumění konceptu procesu.

  28 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (5)

Související kurzy

Související kategorie