Návrh Školení

Úvod

    Cíle kurzu Proč BPM? Topologie architektury BPM BPM Přehled dodavatelů Umístění nástrojů dodavatele

BPM Přehled

    BPM vs BPMS Kdy si vybrat BPMS IT a podnikání musí pracovat ruku v ruce Přizpůsobení správné technologie vašemu problému Přehled systému BPM

Architektura systému BPM

    Topologie a škálovatelnost Nástroje pro návrh Nástroje pro nasazení Monitorování a správa Procesní jádro Úložiště definic procesů Správce transakcí Rámec konektorů

Správa procesů pomocí Process Monitoring

    Správa procesu Modelování procesu pomocí BPMN Správa platformy Propojení s BAM (monitorování obchodní činnosti) Přidání oznámení do kanálu oznámení procesu

Základní BPMS funkce a rozhraní

    Podpora úložiště Database podpora The Adapter SDK Úroveň požadovaného přizpůsobení Zapojení vývojových jazyků Řešení lidských pracovních postupů

BPM jako aktivátor SOA: Klíčové komponenty

    Aplikační frontendy Základní služby Hodnota ESB Zvýšená agilita pro podnikání

Governance a obchodní strategie

    Perspektiva personal Inovace, růst a flexibilita Minulost: data/funkce vs. objekty a služby Budoucnost: hlavní obchodní logika vs. logika řízení procesů Důsledky návrhu pro architekty Sladění obchodu a IT

Business Rules

    Motivace pro BR Základní pojmy Principy KPI Nové role podnikání a I/T Zaměření na podnikání v pravidlech podnikání Kdy je vhodný přístup BR? Nové aspekty pro vymezení rozsahu projektu BR Klíč Element plánu projektu BR

Volba správného přístupu

    Začněte od začátku: podnikání Definice obchodních kompetencí Identifikace rozdílů a režie Od požadavků ke komponentám Jaké komponenty by měly být znovu použitelné? Požadavky na architekturu Dosažení nezávislosti na dodavateli Plán renovace podniku Neustálé zlepšování
  21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (1)

Související kurzy

Související kategorie