Návrh Školení

Úvod

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Přehled Blender funkcí a výhod

Začínáme

  • Instalace Blender
  • Základní koncepty modelování
  • Navigace v uživatelském rozhraní

Základy úprav

  • Typy editorů
  • Přepínání mezi editačním a objektovým režimem
  • Vrcholy, hrany a plochy
  • Úprava dat sítě a objektů

Modelovací sítě

  • Modelovací režimy
  • Strukturování sítí
  • Přidávání primitiv
  • Výběr a úprava sítí
  • Objektová data, skupiny vertexů a uživatelská data
  • UV mapy a rozbalování
  • Síťová analýza a retopologie

Křivky a plochy

  • Nástroje a struktura
  • Bézier a NURBS
  • Transformace objektů
  • Tvary a spline

Metaballs a vlasové částice

  • Nástroje a struktura
  • Přidávání a úpravy meta objektů
  • Pomocí mazací tužky
  • Modifikační částice

Sochařství a malování

  • Povolení maskování výběru
  • Pomocí nástroje štětec
  • Tvarování modelů v režimu vyřezávání
  • Adaptivní sochařské metody
  • Úprava UV textur a obrázků

Animation a lanoví

  • Klíčové snímky a sady klíčování
  • Použití armatury pro lanoví
  • Aplikace mřížky
  • Omezení, akce a ovladače
  • Značky, klávesy tvarů a cesty pohybu

Vykreslování 3D scén

  • Vykreslovací stroje v Blender
  • Eevee, cykly a pracovní stůl
  • Používání kamer, světelných objektů a materiálů
  • Stínování uzlů a správa barev
  • Freestyle nefotorealistické (NPR) vykreslování
  • Použití vrstev a průchodů
  • Vykreslování a náhled animací

Export souborů

  • Podporované formáty médií
  • Export souborů do Alembic
  • Pomocí modulu Collada
  • Export souborů jako USD, SVG a PDF

Odstraňování problémů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní zkušenosti s používáním počítače
  • Znalost 3D modelování

Publikum

  • Umělci
  • Vývojáři her
  • Úplní začátečníci
  35 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (10)

Související kurzy

Související kategorie