Návrh Školení

Architektura systému Android. Provozní prostředí

    Diskuse o celkové architektuře systému Android (Linuxové jádro, základní knihovny, JVM atd.) Příprava pracovního prostředí (Eclipse + Android SDK). Metody ladění programu. Diskuse o nástrojích jako adb, draw9patch, DDMS, emulátor atd. Životní cyklus aktivity. Metody implementace a analýzy výkonu onCreate, onStart, OnResume, OnPause, OnDestroy. Návrh struktury dat androidowego (adresáře src, res, xml soubor AndroidManifest.xml, oprávnění) Pravidla pro vytváření rozvržení. Příklady implementace lineární třídy, Frame-, table-, RelativeLayout. Implementace načítání rozložení ze souborů XML az aplikace. Gravitační třída. Vytvářejte nabídky a dialogy. Implementace a zpracování událostí menu třídy a třídy, které zdědí dialog.

Podpora grafiky a dotykového rozhraní

    Revize a implementace metod třídy View a drawable. Gesta – zpracování události dotykem. Implementační třída metod TouchEvent implementace základních 'stavebních bloků' softwaru pro Android. Implementační třídy TextView, Button, Checkbox, ListView atd.) Implementace notifikační třídy

Access na ostatní aktivity a služby běžící na pozadí, multithreading

    Přehled třídy záměru – co dělá. Provozování dalších aktivit. Implementace metody startActivity () a onActivityResult (). Startovací a komunikační služby fungující na pozadí. Diskuse a metody implementace třídy Service. vysílá Threads a Multithreading. Implementace třídy AsyncTask. Synchronizace. Implementace synchronizačních bloků a synchronizovaných metod.

Umístění servisu

    Základní teoretické informace o GPS, WGS84, digitálních mapách (GoogleMapy, OpenStreetMap, BingMaps atd.) Event handling GPS. Implementace metod třídy LocationListener. Kreslení ikon a objektů na mapě. Extrahování souřadnic kliknutí na mapu.

jiný

    Servisní nastavení jsou uložena v zařízení. Předvolby třídy. Přístup ke vzdáleným síťovým službám. Implementační třídy HttpPost / HttpGet. parsování datových struktur v XML a JSON. Čtení a zápis souborů na zařízení. SQLite CONTENTMANAGER. Senzory, kamery, OpenGL.

Požadavky

Úvod do Programming v Javě (znalost pojmů třída, atribut, metoda, dědičnost, rozhraní, přetížení atd.)

 28 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Související kategorie