Návrh Školení

Základy péče o zákazníky

    Vliv spokojeného zákazníka Hodnota zákazníka Očekávání zákazníka

Communication Základy

    Komunikační proces Communication je výzvou Komunikace výjimečné služby

Správa vnímání zákazníků

    Vnímání je realita Vytváření pozitivních vjemů Vyhněte se negativním vjemům Převzít odpovědnost

Odpovídání tváří v tvář a po telefonu

    Efektivní naslouchání Kladení otázek Interpretace informací Nabízení řešení

Jednání s různými typy zákazníků

    Platinové pravidlo Asertivní zákazníci Naštvaní zákazníci Upovídaní zákazníci

Psaní efektivní Emails a dopisy

    Posouzení vašeho stylu psaní Strategie KISS (Keep It Simple, Zlatíčko) Používání aktivního hlasu Úvodní a závěrečné věty

 

 

 

 

 

Požadavky

Kdo by se měl zúčastnit

  • Manažeři
  • Dozorci
  • Vedoucí týmů
  • Úředníci a vedoucí pracovníci kontaktních center/zákaznických služeb
  • Noví nájemci
  • Předchozí znalost Centra zákaznické podpory je výhodou, ale není nezbytná

 

 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (5)

Související kurzy

Customer Care Strategy

21 hodiny

Customer Service Care Strategy

14 hodiny

Související kategorie