Návrh Školení

Úvod

    Veeva Commercial Cloud jako bezproblémově integrované řešení Veeva CRM vs Salesforce

Přehled Veeva Zapojení

    Veeva Vícekanálové CRM Veeva Digitální události Veeva Zarovnat

Práce s Veeva Vícekanálové CRM

    Zapojení zákazníků Sladění zdrojů pro zákazníky Sladění interakcí Správa objednávek Nastavení vizualizací Sledování výkonu

Správa událostí pomocí Veeva Digitální události

    Práce s daty událostí Vytvoření strategie událostí Nastavení virtuálních, živých a hybridních událostí Zajištění dohledu, kontroly a dodržování předpisů

Plánování a provádění prodeje pomocí Veeva Zarovnat

    Zarovnání území Správa rozpisů Sběr zpětné vazby z terénu Plánování cílených aktivit

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Zkušenosti s řízením vztahů se zákazníky
  • Pochopení pracovních postupů prodejního týmu

Publikum

  • Správci účtů
  • Manažeři prodeje a členové týmu
  • Manažeři a zástupci zákaznických služeb
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (7)

Související kurzy

Související kategorie