Návrh Školení
Úvod do Unreal Engine 5 (UE5)
Nastavení a instalace UE5
Nastavení vývojářského prostředí a projektu
UE5 materiály a trh
UE5 Lighting Basics a Lumen Lighting Engine
Virtualizovaná geometrie Nanite
Používání UE5 integrovaného s Quixel Bridge a Megascans
Budování virtuálního světa
Návrhy vizuálů a grafiky
Vykreslování
Vytváření vizuálních efektů
Programming a Blueprint Visual Scripting
Pohyb postav a Animation
UE5 Metahumans Animation
Práce se zvukem a médii
Nastavení výrobního potrubí
Optimalizace a testování
Obal
Uvolňování a sdílení projektů
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalost vývoje her
Publikum
- Vývojáři her
- Herní návrháři
- Animátoři
Reference (2)
Vše probíhalo v dokonale přizpůsobeném tempu, srozumitelným a přístupným způsobem, umožňujícím efektivní učení a rozšiřování kompetencí. Školitel je kvalifikovaná osoba, která dokáže vysvětlit mnoho problémů s cílem zlepšit projekty dokončené během kurzu. Na jednoduchých příkladech ukazuje a analyzuje důležité aspekty, které jsou potřeba k vytvoření pokročilejších modelů. Školení považuji za velmi úspěšné.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Kurz - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Cvičení se mi moc líbí
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Kurz - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated