Návrh Školení
Úvod
Stata a Big Data
- Co je Stata? Stata syntaxe a příkazy
R Programming
- Co je R? R syntaxe a struktura
Příprava vývojového prostředí
- Instalace a konfigurace Stata Instalace a konfigurace R knihoven a frameworků
R a Stata
- Čtení a psaní do Stata s R
Databáze a data v Stata
- Otevírání a mazání databází Komprimace databází Import a export databází Zobrazení, popis a sumarizace nezpracovaných dat Použití tabulek a tabulek Implementace proměnných pro manipulaci s daty
Deskriptivní analýza a prediktivní analýza
- Práce s distribuční analýzou Práce se simulacemi Monte Carlo Práce s analýzou počtu dat Práce s analýzou přežití
Testování hypotéz
- Testování a porovnávání prostředků
Graf v Stata
- Používání grafů, tabulek a grafů Práce se statistickou analýzou při vytváření grafů Stylování a kombinování grafů
Regresní modely s R
- Použití dvourozměrné korelace a regrese Práce s regresí OLS, logitů a probitů Použití interaktivních efektů v regresních modelech
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Pochopení analýzy dat
Publikum
- Analytici dat
Reference (8)
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Kurz - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
team work
Nhluvuko Mayimele - Interfront SOC Ltd
Kurz - Stata: Beginner to Advanced
Dobře promyšlené a vysoce kvalitní plánovací materiály.
Andrew - Office of Projects Victoria - Department of Treasury & Finance
Kurz - Forecasting with R
Machine Translated
Nebylo to nudné, školitel dokázal udržet pozornost, témata byla probrána do hloubky.
Marta - Ministerstwo Zdrowia
Kurz - Advanced R Programming
Machine Translated
very tailored to needs
Yashan Wang
Kurz - Data Mining with R
The subject matter and the pace were perfect.
Tim - Ottawa Research and Development Center, Science Technology Branch, Agriculture and Agri-Food Canada
Kurz - Programming with Big Data in R
At the end of the class, we had a great overview of the language, we were provided tools to continue learning and were provided suggestions on how to continue learning. We covered AI/ML information.
Victor Prado - Global Knowledge Network Training Ltd
Kurz - R
That Haytham started with the basics and gave us enough time to do the examples and ensure that we were at the same page before we moved on to the next topic.