Návrh Školení
Úvod
- Principy inženýrství požadavků
Přehled požadavků a Requirements Analysis
- Typy požadavků Kvalita požadavků Význam analýzy požadavků
Definování čtyř základních složek požadavků
- Data Process Externí agent/aktér Business pravidla
Porozumění Requirements Analysis Metodologie
- Kontextová analýza Analýza požadavků na návrh Analýza stavů a režimů Analýza analýzy Funkční analýza
Použití různých Requirements Analysis technik
- Diagramování Modelování Uživatelské příběhy Slovník Fototypování
Správa požadavků pomocí iterativního procesu
- Propojení Agile s Business Identifikace, kontrola a řízení změn požadavků Stanovení rozsahu projektu Kontrola, ověřování a testování správného pochopení podrobných specifikací
Osvědčené postupy
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Pro absolvování tohoto kurzu nejsou žádné předpoklady.
Publikum
- Business Analytici
- Projektoví manažeři
- Produktoví manažeři
- Systémový architekt
- Inženýři požadavků
- Procesní inženýři
Reference (5)
The DevOps tool
Jeremie Mandap - Mizuho Bank Ltd - Manila Branch
Kurz - Agile Business Analysis
focusing on applying the course on my real work
shahla - ECRA
Kurz - Introduction to Business Analysis: Defining Successful Projects
nezastrašující
Jaztin - Flo Energy
Kurz - Business Process Modelling in BPMN 2.0
Machine Translated
Téma BPM je mi blízké díky roli, kterou hraji. Filip má milý, uvolněný přístup a velmi dobře vysvětluje diskutovanou problematiku. Rozdává znalosti v dobrém tempu a množství. Materiál je velmi pěkný a přehledný a absolvování školení vám dává příjemný pocit ze zdokonalování vašich dovedností. Je hezké, že jsme si našli čas podívat se také na naše problémy s BPMN a navrhnout řešení. Silnou stránkou školení je podle mě i IT stránka. Vše funguje, nic se neláme, nedochází k prodlevám a nemusíte se starat o techniku, můžete se soustředit jen na materiál. Gratulujeme ke skvělé tréninkové platformě.
Bogumił - GE Aerospace Poland Sp. z o.o.
Kurz - BPMN 2.0 for Business Analysts
Machine Translated
The exercises and the practical part was good and reflected the topic we had learnt during the lecture before the task.