Návrh Školení

Úvod

    Přehled OpsGenie funkcí a architektury

Porozumění DevOps Potrubí

    Jak OpsGenie zapadá do ekosystému DevOps

Začínáme

    Nastavení profilu Procházení uživatelského rozhraní

Správa uživatelů a rolí

    Pozvání uživatelů Typy rolí a oprávnění Vytváření a správa týmů

Správa plánů volání

    Konfigurace plánů volání Zásady eskalace Přidání rotací a účastníků

Správa výstrah a oznámení

    Navigace v seznamu výstrah Searchvytváření dotazů na výstrahy Vytváření toků výstrah a polí Správa životního cyklu výstrah Vytváření zásad výstrah Šifrování dat výstrah

Integrace OpsGenie s dalšími nástroji IT

    Použití integračního rámce OpsGenie OpsGenie s dalšími produkty Atlassian OpsGenie Integrace API OpsGenie integrace s dalšími nástroji (Alert Logic, Amazon CloudTrail, Microsoft Azure atd.) OpsGenie srdeční frekvence pro monitorování systémů

Incident Management a zprávy

    Správa incidentů Vyšetřování incidentů Spolupráce během incidentů OpsGenie globální a týmové zprávy

Odstraňování problémů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Zkušenosti se správou systému

Publikum

  • DevOps inženýři
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (3)

Související kurzy

Související kategorie