Návrh Školení
Úvod
Nastavení nástrojů pro Kotlin
- Použití nástrojů příkazového řádku Instalace JDK pro Kotlin Instalace a nastavení IDE: IntelliJ Instalace pluginů
Nastavení nástrojů pro vývoj Android
- Instalace Android Studio Spuštění nového projektu Nastavení emulátoru Nastavení knihovny
Nastavení Kotlin v systému Android
Začínáme se syntaxí Kotlin a Kotlin
- Přehled Kotlin Učení se Kotlin Architektura Učení se Kotlin Syntaxe s využitím klíčových funkcí Kotlin
Porovnání podobností a rozdílů Kotlina a Swift
- Základy Slovníky polí
Hluboko do programování s Kotlinem vs. Swift
- Seznámení s typy tříd Vytvoření třídy Přidávání metod do tříd Definování základních konstruktorů pomocí pojmenovaných parametrů a výchozích hodnot Použití otevřených tříd pro umožnění dědičnosti Vytváření, deklarování a používání funkcí v Kotlin Použití parametrů a vrácení hodnoty Vytváření a používání rozhraní pomocí výčtů Pochopení obecných zásad Implementace obecného zásobníku pomocí obecných funkcí pomocí funkcí rozšíření
Práce s Javou z Kotlin a naopak
Práce s datovou vrstvou
- Přehled síťové vrstvy pomocí entit a koncových bodů Implementace síťových interakcí ZÍSKEJTE články POST Články Finalizace
Jednoduché komplexní závitování
- Použití XML Rozvržení uživatelského rozhraní
Přehled běžných komponent uživatelského rozhraní mezi Apple a Android Přidávání událostí uživatelského rozhraní Vytvoření aktivity pomocí RecyclerView
- Odstraňování problémů
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Zkušenosti s programováním Swift
Reference (3)
Že tam bylo hodně cvičení.
Katarzyna Straszewska - Swiss AviationSoftware Ltd.
Kurz - Build Native iOS and Android Apps with Flutter
Machine Translated
Způsob vysvětlování trenéra.
Marcos Rosas - Banco Azteca S.A. C.V.
Kurz - Flutter Development Bootcamp with Dart
Machine Translated
On time, training resources is readily available