Thank you for sending your enquiry! One of our team member will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team member will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod
Přehled Kotlin
Nastavení nástrojů
- Použití nástrojů příkazového řádku Instalace JDK pro Kotlin Instalace a nastavení IDE: IntelliJ Instalace pluginů
Začínáme s Kotlin
- Úvod do základního kódování s Kotlin Naučit se Kotlin Architektura Interakce s Kotlin Použití REPL Vytváření proměnných v Kotlin Pochopení různých datových typů v Kotlin Použití řetězců v Kotlin Pochopení neměnnosti v Kotlin Implementace Výrazy, příkazy a přiřazení pomocí proměnných s nulovou hodnotou v Kotlin pro nulovou bezpečnost Vytvoření vaší první samostatné aplikace Kotlin
Implementace podmíněných příkazů v Kotlin
- Zpracování podmíněného toku programu pomocí příkazů "if" Zpracování možností pomocí příkazů "kdy" Prozkoumání pokročilých schopností podmíněných příkazů Kotlin Generování náhodných čísel pomocí podmíněných příkazů
Použití polí a seznamů v Kotlin
Implementace cyklických konstrukcí v Kotlin
- Kódování smyček „for“ Kódování smyček „zatímco“ Implementace příkazů „break“ Implementace příkazů „pokračovat“ Použití příkazů „návrat“ Použití štítků smyček Výpočet součtu čísel pomocí smyček
Použití funkcí v Kotlin
- Vytváření funkcí Deklarování funkcí pomocí parametrů a vracení hodnoty pomocí rozšiřujících funkcí pomocí vkládaných funkcí pomocí funkcí vyššího řádu
Objektově orientovaný Programming s Kotlinem
- Přehled programování s objekty Vytvoření třídy Přidání metod do tříd Definování základních konstruktorů pomocí pojmenovaných parametrů a výchozích hodnot Použití otevřených tříd pro umožnění dědičnosti Použití abstraktních tříd Vytváření a používání rozhraní Zpracování přepisování Vytváření datových tříd pomocí Singletons a Companion objektů pomocí výčtů Seskupování tříd do balíčků Používání importů Implementace informací Skrývání pomocí Getters a Setters Implementace modifikátorů viditelnosti Pochopení obecných zásad Implementace obecného zásobníku pomocí obecných funkcí
Použití různých číselných soustav
- Použití hexadecimálních čísel Použití binárních čísel pomocí bitových operátorů
Implementace vstupních a výstupních funkcí
Použití Javy z Kotlin
Použití Kotlin z Javy
Použití Spek pro testování
Odstraňování problémů
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Základní počítačová gramotnost
- Nejsou vyžadovány žádné předchozí zkušenosti s programováním
21 hodiny
Reference (1)
Alex is a very friendly, personable guy. He made everyone feel comfortable working through together and volunteering to give slutions.