Návrh Školení

Porozumění sobě a druhým

    Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme? Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – vyžaduje to naše role v podnikání – a které části přijatelné nejsou? Jak můžeme „přizpůsobit“ chování, abychom předešli příčinám konfliktu nebo zmírnili konflikt způsobený ostatními? Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication v potenciálních a skutečných konfliktních situacích?

Emoční inteligence

    Emoce a jejich důsledky jak při vytváření, tak při řešení konfliktů Důležitost porozumění našemu „EQ“ (na rozdíl od standardnějšího IQ) Pět stupňů Golemanova modelu emoční inteligence: Sebeuvědomění SebeManagement Motivace Empatie Sociální Dovednosti

Transakční analýza

    Proč jednáme / reagujeme určitým způsobem na kolegy a zákazníky? Jak můžeme budovat vztah s kolegy a zákazníky? Jaké jsou výhody „True Rapport“ v našich mezipersonal vztazích?

Zákazník a zainteresovaná strana Management

    Uspokojení zainteresovaných stran Analýza zainteresovaných stran: interní a externí zainteresované strany Řešení konfliktů v interakcích se zákazníky a/nebo zainteresovanými stranami

Assertiveness

    Agresivní vs asertivní vs submisivní Výhody asertivního chování

Konfrontace

    Konfrontační model – divoké konverzace Model PRO: šablona pro plánování a úspěšné vedení divokých konverzací

Řešení konfliktu

    Co způsobuje konflikt? Fáze zvládání konfliktů Porozumění konfliktu Porozumění vaší pozici / pozici druhé osoby v konfliktu Řešení konfliktu
Pět Kilmannových režimů zvládání konfliktů – a jak je používat
  • Přemostění propasti
  •   14 hodiny
     

    Počet účastníků


    Začátek

    Konec


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Reference (5)

    Související kurzy

    Související kategorie