Thank you for sending your enquiry! One of our team member will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team member will contact you shortly.
Návrh Školení
Porozumění sobě a druhým
- Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme? Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – vyžaduje to naše role v podnikání – a které části přijatelné nejsou? Jak můžeme „přizpůsobit“ chování, abychom předešli příčinám konfliktu nebo zmírnili konflikt způsobený ostatními? Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication v potenciálních a skutečných konfliktních situacích?
Emoční inteligence
- Emoce a jejich důsledky jak při vytváření, tak při řešení konfliktů Důležitost porozumění našemu „EQ“ (na rozdíl od standardnějšího IQ) Pět stupňů Golemanova modelu emoční inteligence: Sebeuvědomění SebeManagement Motivace Empatie Sociální Dovednosti
Transakční analýza
- Proč jednáme / reagujeme určitým způsobem na kolegy a zákazníky? Jak můžeme budovat vztah s kolegy a zákazníky? Jaké jsou výhody „True Rapport“ v našich mezipersonal vztazích?
Zákazník a zainteresovaná strana Management
- Uspokojení zainteresovaných stran Analýza zainteresovaných stran: interní a externí zainteresované strany Řešení konfliktů v interakcích se zákazníky a/nebo zainteresovanými stranami
Assertiveness
- Agresivní vs asertivní vs submisivní Výhody asertivního chování
Konfrontace
- Konfrontační model – divoké konverzace Model PRO: šablona pro plánování a úspěšné vedení divokých konverzací
Řešení konfliktu
- Co způsobuje konflikt? Fáze zvládání konfliktů Porozumění konfliktu Porozumění vaší pozici / pozici druhé osoby v konfliktu Řešení konfliktu
14 hodiny
Reference (5)
Nejlepší školení, které jsem v poslední době absolvoval, věcné, velká dávka znalostí, řešení a doporučení.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Kurz - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
možnost otevřené diskuse na probíraná témata
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
Kurz - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Kurz - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Kurz - Handling Conflict with Confidence
short & to the point