Návrh Školení

Úvod

Přehled emoční inteligence

    Hlavní složky Rozvíjení kompetencí

Řízení emocí ke zvýšení pracovního výkonu

    Sebeuvědomění: měření vašeho EQ Communication styly Samoregulační metody Vytvoření plánu na zvýšení vašeho EQ

Čtení emocí jiných lidí

    Empatie a aktivní naslouchání Neverbální komunikace Zvládání citlivých situací

Rozvoj emoční inteligence v týmech

    Ideální týmový hráč Vysoce výkonné týmy Poskytování a přijímání zpětné vazby Hodnocení vašeho týmu: Kontrolní seznam Team EQ

Práce s ostatními v týmu

    Vytváření sdílených cílů Styly chování DISC Posouzení vašeho stylu chování a preferovaného stylu Účast a spolupráce

Využití emoční inteligence v obtížných situacích

    Řízení změn Konflikt v týmové práci Rovnice důvěry

Využití emoční inteligence k vybudování pozitivního pracoviště

    Ovlivňování ostatních (motivace, inspirace, povzbuzování a hodnocení) Řízení vztahů s kolegy Budování emoční odolnosti týmu

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Práce v týmu v rámci organizace

Publikum

  • Týmy na všech úrovních napříč organizací
  • Mezifunkční týmy
  7 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (5)

Související kurzy

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

  35 hodiny

Související kategorie