Návrh Školení

Úvod

    Standardní ANSI Základy datových typů a konstant C Jednoduché a formátované I/O využití paměti Operátory a smyčky řízení toku Expressiontů

Funkce

    Role funkcí Předávání hodnotou / odkazem Vracení hodnot z funkcí Rekurzivní funkce Zpětné volání Funkce Důsledky pro knihovnu zásobníku versus uživatelsky definovaná funkce Předávání proměnného počtu argumentů

Pole

    Definování, inicializace a používání polí Vícerozměrná pole Pole znaků a řetězců Pole a ukazatele Předávání polí funkcím Práce s řetězci s funkcemi knihovny a bez nich

Třídy skladování

    Rozsah a životnost automatický, statický, externí, registrační paměť (CPU / RAM)

Struktury a odbory

    Jaké struktury jsou pro deklaraci, inicializaci Accessjako objekty Vnořené struktury Pole struktur Předávání struktur přes funkce Alokace paměti a děr Srovnání struktury Bitová operace struktury Typový definice pro přenositelnost Sjednocení Překrývající se členy

Výčtové datové typy

    Výčet, indexování, výčet vs #define

Bitové operace

    AND ( & ), OR ( | ), XOR ( ^ ) Kompliment ( ~ ) Levý Shift ( << ), Pravý Shift ( >> ) Maskování, nastavení, vymazání a testování bitů / bitů

Ukazatele

    Účel ukazatelů Definování ukazatelů Operátory & a * Ukazatel přiřazení Ukazatel Aritmetika Více směrů Pokročilé typy ukazatelů Obecný a nulový ukazatel Funkce Ukazatele Ukazatele na pole a řetězce Pole ukazatelů Ukazatele na strukturu a sjednocení Ukazatele na dynamickou paměť Ukazatel na vzdálené, blízké a obrovské ukazatele Typ Odlévání

Dynamická alokace paměti

    Malloc(), Calloc(), Realloc(), Free() Farmalloc(), Farcalloc()

Koncepce zpracování souborů

    Koncept datového typu FILE Inode, struktura FILE Ukazatel souboru Rutiny pro zpracování znaků Rutiny formátovaných dat Rutiny nezpracovaných dat Náhodné Access až FILE

Argumenty příkazového řádku

    Argc, argv Proměnné vstupy do hlavní

Kompilátor v praxi

    Direktivy preprocesoru Kompilátor, Assembler, Linker Podmíněná kompilace Kompilace kódu pro více souborů Techniky optimalizace Volatile, #pragma

Datové struktury

    Lineární a nelineární Homogenní a nehomogenní Statické a dynamické Jednoduché, dvojité a kruhové propojené seznamy Zásobníky a fronty Binární stromy

Techniky třídění a Searchtřídění

    Vložení, výběr, Bubble, sloučení, rychlé, halda

Koncepty a expozice v reálném čase

    Vývojové nástroje a prostředí vytvářejí standardy kódování užitkových oborů Objekt / Debugger ve formátu spustitelných souborů
 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (5)

Související kurzy

The Yocto Project - An Overview - hands-on

28 hodiny

Související kategorie