Návrh Školení

Úvod do kurzu

    Význam procesů, Agility a role vlastníka procesu

Základy návrhu procesu

    The Elements of a Process Process Responsibilities Sponzorství procesu Zdroje procesu Návrh a zlepšování procesu Řízení procesu Povědomí o procesu

Znalosti, dovednosti a vlastnosti vlastníka procesu

Výběr vlastníka procesu

Související role

    Process Manager Global Process Owner Value Stream Vlastník role služby Management Kancelář (SMO)

Charakteristika Agile procesu

Agile Základy

    Co je Agile? Manifest Agile Proč jsou projekty Agile úspěšné

Scrum Základy

    Scrum Role, artefakty a události Scrum Pilíře Scrum v kostce Scrum, Kanban, nebo obojí?

Agile Service Management Základy

    Agilní služba Management Hodnota Agilní služba Management Role, artefakty a události Charakteristiky agilního procesu Dva aspekty agilní služby Management Návrh agilního procesu Zlepšení agilního procesu

Agile Návrh procesu

    Vytváření a naplňování procesního backlogu Personas Uživatelské příběhy Témata Epos
Mapování uživatelského příběhu
  • Objednávání a údržba procesního backlogu
  • Proces Design Sprints
  • Vlastník procesu a události sprintu
  • Implementace procesu Potenciálně uvolnitelný přírůstek procesu
  • Definice 'Hotovo'
  • Plánování vydání
  • Agile Zlepšování procesů
  • Sladění procesů se strategickými Goals CSI sprinty a plánujte-dělejte-kontrolujte-jednejte Udržitelná zlepšení Posouzení zralosti procesů Zavádění zlepšování procesů Spolupráce s liniovými manažery Překonávání odporu ke změnám

      Měření hodnoty

    Demonstrace hodnotových vedoucích a zaostávajících ukazatelů výkonu Kritické faktory úspěchu a klíčové ukazatele výkonu Dohody o úrovni služeb a dohody o provozní úrovni Provádění kontrol měření Komunikace výkonu

      Nástroje a technologie pro zlepšování procesů

    Začínáme

    Výzvy a kritické faktory úspěchu

    Další zdroje informací

    Přípravy na zkoušky

    Požadavky na zkoušky, vážení otázek a seznam terminologie Ukázková kontrola zkoušky

    Požadavky

    PŘEDPOKLADY

    • Splnění úkolu před vyučováním
    • Znalost Scrum, IT a IT služeb

    PUBLIKUM

    Cílová skupina pro kurz CAPO je:

    • Vlastníci procesu
    • Procesní manažeři
    • Zaměstnanci a manažeři odpovědní za navrhování, přepracování nebo zlepšování procesů
    • Konzultanti provádějí své klienty iniciativami zlepšování procesů
    • Kdokoli zodpovědný za:
    • Správa požadavků souvisejících s procesem
    • Zajištění efektivity a efektivity procesů
    • Maximalizace hodnoty procesů
     14 hodiny

    Počet účastníků



    Price per participant

    Reference (4)

    Související kurzy

    Související kategorie