Návrh Školení

Úvod:

    témata formáty souborů a přípony rozdíly mezi rastrovou grafikou / bitmapovým a vektorovým rozlišením zabarvení modelů
barevný prostor
  • Rozhraní:
  • práce na pracovní ploše dokumentu navigace Panely nástrojů a správa panelů vytváření, otevírání, ukládání, pravítka, vodítka, mřížka Nastavení dokumentu

      Základní tvary:

    kreslení tvarů vytváří tvary pomocí čísel

      Výběr a označení:

    vybrat objekty seskupení objektů transformace a zarovnání škálování, rotace

      Barvy:

    správa barev palety, knihovna barev vlastní paleta barev přechody barev vlastnosti tahu živé zobrazení

      Vrstvy:

    paleta vrstev, vytvoření organizace vrstev, skupina Skrýt, zamknout, barevně propojit vrstvy

      Text:

    vydání nahradit text zakřivením textu na cestě, vlastnosti textu objektu

      Nástroje editační body:

    vytvářet křivky pomocí Bezierových čar sčítání, odečítání, výměna uzlů typy uzlů spojující cesty a uzly v objektu

      Nástroje tužka a štětec:

    kreslení a úpravy vyhlazování a odstraňování typů štětců vytvořte si vlastní štětce

      Pokročilé nástroje:

    Masky Symboly Filtry a Vzory efektů

    Požadavky

    Počítačová gramotnost.

     14 hodiny

    Počet účastníků



    Price per participant

    Související kurzy

    GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm

    28 hodiny

    ROCm for Windows

    21 hodiny

    Související kategorie