Návrh Školení

Povaha a typy konfliktů. Typy konfliktů způsobených účastníky

Lewinova teorie konfliktních situací.

Hlavní zdroj konfliktu.

    zdroje rozdíly ve svých cílech vzájemná závislost pracovních rozdílů v hodnotách nebo názorech na organizační nejednoznačnost

Konflikty funkční a dysfunkční

Zkreslení vnímání vyskytující se v konfliktu

Dynamika konfliktu

    předchozí fáze výzva fáze eskalace fáze fáze konfrontace

Styl chování zvládnutím konfliktů; vhodné chování ve sporu. Důsledky rigidního uplatňování různých stylů

Asertivní a rozvojové využívají konflikty v práci týmu. Asertivní dovednosti užitečné při řešení konfliktů

Strategie používané v konfliktních situacích:

    Vyhrávám - prohráváš, vyhráváš - prolévám bez prohry - nahrazení konfliktu kooperací

Conflict Management. Hlavní metody a techniky řešení konfliktů

    jednání mediace arbitráž

Práce s emocemi v konfliktu

Stres, zvládání náročných situací

    zavedení antistresových tréninkových relaxačních metod - focusing

Kreativní principy řešení konfliktů.

Efektivní komunikace jako základní nástroj zvládání konfliktů.

    bariéry v komunikaci a řešení konfliktů verbální i neverbální

Využití vyjednávacích technik k řešení konfliktů.

Shrnutí školení

  14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (5)

Související kurzy

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

  35 hodiny

Související kategorie