Návrh Školení
1. The Important of Understanding Chinese Business Culture and Etiquettes
2. Guanxi
3. Face or Mian Zi
4. Save and Give Face
5. Greetings
6. Addressing
7. Business Cards
8. When Attending meetings
9. Chinese Chatting Etiquettes – Small Talk
10. Conversation Topics
11. Chinese Dining Etiquette
12. Chinese Gifts Etiquette
Požadavky
WHO SHOULD ATTEND?
This course is designed for corporate Representatives, Professionals doing business with the Chinese. It provides a business focused overview of Chinese Business Culture & Etiquette in China and will help participants interact more confidently, build rapport and strengthen relationships with potential business partners and/or clients.
- Export Manager
- International Trade Executives
- Professional Conversion
- Administrative Executive Fresh Graduates
- Corporate Representatives
- New Hirer
- Business Owner
- Job seekers in China
Reference (5)
Hostitelova otevřenost, smysl pro humor, přístup a znalosti
Justyna - e-file
Kurz - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Byla to užitečná zkušenost jak z profesionálního, tak personal hlediska. Školitel byl velmi dobře informovaný a dal nám důležité informace, které můžeme využít na pracovišti, ale i v soukromém životě. Mohl jsem reflektovat své vlastní charakterové vlastnosti a vlastnosti lidí kolem mě a jejich prostřednictvím prospívat nebo zlepšovat sám sebe. Cvičení zvládání stresu byla jednoduchá a užitečná při aplikaci.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurz - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Rád bych poděkoval trenérce Abhi za tento plodný trénink. Oceňujte, že se snaží poznat všechny účastníky, aby mohl lépe vyhovět našim potřebám. Líbí se mi, jak existuje rovnováha mezi teorií a aktivitami, které nás udržují v zapojení. A jak byl obsah přímo k věci a stručný.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurz - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurz - Leadership 101
diskutovat témata na konkrétních příkladech týkajících se naší společnosti
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurz - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated